Wednesday, January 13, 2010

Sefiirikorvikesed

Korvikeste jaoks:

100 g võid

2,5 dl jahu
näpuotsaga soola
1 tl suhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
vastavalt vajadusele paar supilusikatäit vett.
(tuleb umbes 15 korvikest)

Kõigepealt pane ahi 200 kraadi juures sooja.
Siis sega kuivained kokku,lisa tükeldatud või ja sõtku segamini.Lõpus lisa paar spl vett ja sõtku uuesti läbi.Lase külmas seista u 10-15 minutit ja siis küpseta 200 kraadi juures kuni korvikesed kullakarva ( u 15 minutit)


Sefiir:

4 munavalget
8 spl suhkrut
4 spl haput mahla ( mina lisasin veel pool tl sidrunimahla ka)

Keeda suhkur ja mahl siirupiks.Vahusta munavalged.Lisa keev siirup väikese joana vahustamise ajal munavalgetele.Vahusta veel u 10 minutit ja ongi sefiir valmis.Pane see tordipritsi(võid kasutada ka kilekotti millel nurk ära lõigatud) ja pane korvikestesse.Kaunistada võid vastavalt soovile.Aga tegelikult see polegi hädavajalik .
Sefiiri jääb ilmselt üle.Kuna ma tegin ainult 10 korvikese täidiseks seda,siis jäi peaaegu pool kaussi niisama külmikusse :)

3 comments:

  1. ma kaalun ka nüüd seda teha. Lähipäevil ehk.

    ReplyDelete
  2. Väga ilusa struktuuriga ja tugev sefiir paistab olevat.Olen ka proovinud aga ei tule nii tugev.Võib-olla ongi vahustamise ajas küsimus.Ma ei ole piisavalt kannatlik.Väga tubli.

    ReplyDelete
  3. täpne kogus ja lihtne retsept!

    ReplyDelete